Instagram, "Keşfet" sayfasında ve içerik üreticilerin profillerinde reklam gösterimine başlıyor.
1/9
INSTAGRAM, "KEŞFET" SAYFASINA VE PROFİLLERİNE REKLAM YERLEŞTİRİYOR
2/9
Instagram'ın Reels ve video özellikleriyle dolup taşması, öneri algoritması ve eklenen her yeni özellikler Kardashian ailesi dahil olmak üzere pek çok içerik üreticinin tepkisini çekti.
3/9
Adam Mosseri, başlangıçta Reels odağında geri adım attıklarını dile getirse de, şirket reklamlar söz konusu olduğunda son hızla geliştirmelere devam ediyor.
4/9
Hali hazırda Keşfet akışında reklamlara yer veren Instagram, Keşfet sayfasında da reklam gösterimine başlıyor.
5/9
Bundan sonra kullanıcılar Keşfet sekmesini açtığında reklamlarla karşılaşacak. Sekmede gösterilen reklamlar "Sponsorlu içerik" etiketine sahip olacak.
6/9
Bunun yanı sıra reklamlarda hesabın ismi açık bir şekilde görülebilecek. Aynı zamanda Keşfet'teki reklamlar "Daha fazla bilgi al" gibi eylem çağrısı butonlarını da barındıracak.
7/9
Şirket, Keşfet sayfasının ötesinde Instagram profillerine de reklam yerleştirmeyi test ediyor. Test kapsamında, herhangi birinin profilini incelerken kişiselleştirilmiş bir reklamla karşılaşmak mümkün.
8/9
Instagram, reklam yerleştirirken, genç olmayan herkese açık profilleri tercih edecek. Profile reklam yerleştirme özelliği şu an için ABD'de özenle seçilen içerik üreticilere açılmış durumda.
9/9
Söz konusu içerik üreticiler, bu reklamlardan gelir elde edebilecek. | Kaynak: Webrazzi