Süreç: - Hesap özetini mevcut şirketinizden talep dilekçesi veya çağrı merkezi aracılığıyla talep edebilir, ya da İnternet sitesinden şifrenizle gireceğiniz alandan alabilirsiniz. Mevcut şirketiniz, hesap özetini en geç 5 iş günü içinde size göndermekle yükümlüdür. - Hesap özetinizle birlikte tarafınıza gönderilecek aktarım bilgi formunu inceleyerek kazançlarınızı ve kayıplarınızı değerlendirin. - Aktarım kararınız değişmediyse hesap özetinizle birlikte aday şirketinize başvurun. - Aday şirket tarafından önerilen plan ve plana ilişkin kesintileri değerlendirin. - İmzaladığınız “Aktarım Talep Formu”nu faks ya da posta yolu ile mevcut şirketinize iletin. - Diğer işlemler aday ve mevcut emeklilik şirketiniz tarafından yürütülecektir. Farklı şirketlerde bulunan hesaplarınızı da aynı şekilde birleştirebilirsiniz… Önemli noktalar: - Yürürlük tarihinden itibaren 1 yıl süreyle mevcut şirketinizde kalan sözleşmelerinizi aktarabilirsiniz. - Aktarım yolu ile kurulan sözleşme için giriş aidatı ödenmez. - Aktarım işleminden önce aktarılacak hesaba ilişkin ileriye dönük ödeme yaptıysanız, bu süreler dikkate alınmaz. - Kredi kartı ile yapılan ve provizyonda olan ödemeler iptal edilir.