Akbank, mobil uygulamasına girmeye çalışan kullanıcılar hatayla karşılaştı. Akbank'tan konuya ilişkin açıklama yayımlanırken, sorunun aşırı yoğunluktan kaynaklandığı ve en kısa sürede çözüme kavuşturulacağı belirtildi.
Akbank'tan yapılan açıklamada "Sistemlerimizde yoğunluk nedeniyle yavaşlama ve aksamalar yaşıyoruz. Tüm birimlerimiz konuyla ilgili çalışmakta olup sürece dair bilgilendirme yapmaya devam edeceğiz. Yaşadığınız aksaklıktan dolayı özür dileriz" ifadeleri yer aldı.
Akbank konuya ilişkin yaptığı ikinci açıklamada ise aksaklıkların devam ettiğini bildirerek, "Tüm birimlerimiz konuyla ilgili çalışmalarını sürdürüyor. Müşterilerimizin EFT işlem süresi 16.00'a kadar uzatılmıştır" denildi.