Boyner, ürünlerini 90 dakikada kapıya teslim eden "Boyner Now" uygulamasını hayata geçirdi. Uygulama seçilen ürünlerin alternatif beden ya da renkleriyle ücret ödemeksizin sipariş imkanı sunarken, kullanıcılar teslimatın ardından denedikleri ürünleri Boyner mağazalarından ya da randevulu iade ile kapılarından değişim veya iade edebiliyor.
MüşteriSipariş edilen ürünler "müşteri temsilcisi" olarak adlandırılan ve Boyner tarafından eğitilen motorlu kuryeler aracılığıyla getiriliyor.
Boyner Now şu anda 13 ilde hizmet verirken, şirket bu sayının 36’ya çıkarılmasını hedefliyor.
Uygulama “Önce dene, tamamsa öde” anlayışıyla hayata geçirildiğini vurgulayan Boyner Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Cem Boyner uygulamaya ilişkin yaptığı açıklamada şunları söyledi:
"Çok büyük bir ekip ile uzun süredir bu proje için çalışıyoruz. Sıfırdan başlasak böyle büyük bir operasyonu hayata geçiremezdik. Tedarikçilerimiz, iş ortaklarımız ve geniş operasyon ağımız ile yıllardır sanki bu proje için hazırlanmışız. Müşterilerimizi dinledik, online alışverişin bütün acı veren noktalarını topladık. Sipariş edilen ürünün 90 dakikada teslim edilmesi, farklı bedenlerin sepete eklenmesi ve önce deneyip sonra ödeme yapılması gibi üç büyük yeniliği Boyner Now’da bir araya getirerek, kritik noktalara çözüm olduk. Dünyada bu üç yeniliği bir arada toplayan başka bir uygulama yok. Şu anda ülkemizin yüzde 35’i Boyner Now’ın kapsama alanında, yaz sonuna kadar bu kapsama alanını yüzde 70 oranlarına ulaştırmak ve iki yıl içerisinde, Türkiye’yi yüzde 100 Boyner Now mutluluğu ile buluşturmayı hedefliyoruz"
Yapılan açıklamada şu an için minimum alışveriş tutarının 100 TL, gönderi hizmet bedelinin ise 14,99 TL olduğu belirtildi.
Uygulamadan müşteriler haftanın yedi günü hizmet alabilecek. Son sipariş saati, mevsime göre değişiklik göstermekle birlikte, Haziran ayı boyunca 21:30 olarak belirlendi. O saatten sonra verilen siparişler için ‘randevulu teslimat seçeneği’ ile daha sonrası için randevu olarak kaydedilecek.