Sosyal medya devi Facebook, yaklaşık 15 yıldır kullandığı logosunu değiştirdiğini duyurdu.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, yeni logo Facebook ve bünyesi altındaki Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp gibi platformlarda kullanılmaya başlanacak.
Sputnik'in haberine göre Facebook tarafından yapılan açıklamada "Gelecek haftadan itibaren yeni logomuzu kullanmaya başlayacağız. Yeni logomuzda daha sade bir tipografi kullandık" ifadelerine yer verildi.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Facebook Üst Düzey Pazarlama Yöneticisi Antonio Lucio, Facebook tarafından sunulan ürünler konusunda daha net olma amacıyla şirketin logosunu güncellediklerini belirterek, tanıtılan yeni logonun Facebook şirketinin kendi markasını ve kurumsal kimliğini koruyarak şirket ve uygulamaları arasında ayrım oluşturacağını kaydetti.
Bazı sosyal medya kullanıcıları ise Facebook'un yeni logosunu ti'ye aldı. Kullanıcılardan bazıları tek yeniliğin logonun büyük harfle yazılması olduğunu belirtirken, bazıları da 'siyasi reklam' tartışmalarıyla boğuşan şirketin bunları çözmek yerine marka imajını yenilemeye odaklanmasını eleştirdi.