Seyahat endüstrisinin LGBT'leri hedefleyen stratejilerinin artması üzerine, işletmeler de bu konuda daha çok para harcamaya başladı. Katılımcıların çoğu, izledikleri politikaların işletmelerinin yıllık kârına 250 bin dolardan fazla katkı sağlamasını beklediklerini dile getirdi.
Alanında ilk olan ve konaklama sektöründe LGBT’lerin yerini ve önemini saptamayı hedefleyen araştırma sonucu, turizm sektörünün LGBT’ye yönelik çalışma ve beklentilerin yanısıra izlenen yanlış politikaları da ortaya çıkardı. Buna göre işletmeler lezbiyen, gay, biseksüel ve transseksüellere hedefleyen politikalarını artırırken, çoğu zaman yanlış yol izledikleri ortaya çıktı. Araştırma sonucu, piyasada farklılaşarak gelirlerini artırmak isteyen işletmelerin bu konuda izledikleri politika ve reklam çalışmalarında, LGBT üyelerini yanlış konumlandırdıklarını ortaya koydu.
90 farklı ülkeden 661 kişinin katıldığı ve World Travel Market’in işbirliği ile gerçekleştirilen Out Now Global LGBT Seyahat Endüstrisi Araştırması (Out Now 2016)’dan bazı dikkat çekici başlıklar şöyle:
Katılımcıların;
Öte yandan araştırmanın bir diğer dikkat çekici sonucu ise, LGBT pazarını hedefleyen işletmelerin çalışmalarında en çok sosyal medya ve LGBT medyasını kullanması oldu.
Araştırma sonucunu değerlendiren Out Now CEO’su Ian Johnson, LGBT pazarına yönelik potansiyelin tam olarak gerçekleştirilebilmesi için işletmelerin çalışanlarını bu yönde eğitmeleri gerektiğinin altını çizerken, markaların bu alandaki yatırım paylarını artırmaları gerektiğini dile getirdi.
LGBT turistlerin istek ve beklentilerinin tam olarak anlaşılması gerektiğini söyleyen Johnson, ancak bu şekilde müşteri memnuniyetinin sağlanabileceğinin altını çizdi.