Nusret Gökçe: Türkiye’nin tek bir uluslararası markası var, o da Nusr-Et

Nusret Gökçe: Türkiye’nin tek bir uluslararası markası var, o da Nusr-Et

İşletmeci Nusret Gökçe, yarattığı markaya ilişkin olarak, "Dünyada kaç tane önünde fotoğraf çektirilen marka var? İnsanların markanın önünde fotoğraf çektirip, benim tuz atma hareketimi yaparak sosyal medyasında paylaşması belki de sadece Nusr-Et markasında var. Bu sadece parayla yaratılan bir şey değil. İnsanların gelip sahiplenmesi, fotoğraf çektirmesi parayla elde edilemez. Nusr-Et markası artık 100 yıllık bir marka gibi oturdu, köklerini sardı ve kana karıştı. Nusr-Et artık sadece bizim markamız değil, Türkiye’nin markası. Türkiye’nin tek bir uluslararası markası var, o da Nusr-Et. Bireysel olarak kurulmuş, bireysel olarak uluslararası başarı yakalamış başka bir marka var mı?" diye konuştu.

Hürriyet'ten Barbaros Tapan'ın sorularını yanıtlayan Nusret, "Ben bu işi 26 senedir yapıyorum. 26 senedir aynı tempoda çalışıyorum" diyen Nusret, çalışma haaytına çocuk yaşlarda başladığını belirterek, "Gözümü açtığımdan beri çalışıyorum. İlk işime ilkokula giderken hafta sonları semt pazarında su satarak başladım. Hafta içinde de ayakkabı boyuyordum. 13 yaşıma geldiğimde de kasap çırağı olarak başladım. Nusr-Et markası yaratılırken nasıl bir alın teri döküldü, nasıl bir emek sarf edildi açmak istiyorum" ifadelerini kullandı.

"Bu işin başlarında gece restoranda sandalyenin üzerinde çok uyumuşluğum var. Ben Harvard mezunuyum... Bostancı Kasaplar Çarşısı’nda yetiştim. Kasaplar Çarşısı, bu işin Harvard’ı sayılır" diyen Nusret, "Orada iş kültürünü, çalışma disiplinini, insan tanımayı ve müşteri ilişkilerini öğrendik. Biz müşteriyi hiç konuşmasa bile ayakkabısından, kol saatinden tanırdık. Bostancı Çarşı Business School mezunuyuz da diyebiliriz. Bizim yaşadıklarımızı, bizim gördüklerimizi bugün Harvard’da ders olarak öğretiyorlar" sözlerini kaydetti.