İstanbul, 9 Ocak (DHA) – Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Erol Bilecik, “Türkiye’nin 2023’te hedeflediği ekonomik kazanımlara ulaşması için daha güçlü anılan bir ‘marka ülke’ olması gerekiyor” dedi.Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde farklı kategorilerde toplam 6 ödül alan Beko “Büyük Ödül”ün sahibi oldu.Ak Enerji, LC Waikiki ve Hepsiburada ise bu yıl 3’üncü defa The ONE Awards ödülünü almaya hak kazandı ve ödüllerine birer yıldız ekledi.“The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde konuşan Bilecik, Türkiye’nin kurumlarıyla, kültürüyle ve başarı hikayeleriyle markalaşmasının önemini belirtti ve sözlerini şöyle sürdürdü:“Ülkemiz, marka olmak için çok güçlü bir potansiyele sahip. Hayalimiz, ülkemizin bu potansiyelini hızla hayata geçirmesidir.“Sahip olduğumuz coğrafi, tarihi ve siyasi güçle; demokratik, insan haklarına saygılı, uzlaşma içinde yaşayan, teknoloji üreten, yarınlara hazır, eğitimli genç nüfusumuzla Türkiye için yeni başarı hikâyeleri yazabilir ve Türkiye’nin marka değerini artırabiliriz.”Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen ise, 2018’de itibarını artıran markaları ve ajanslarını tebrik etti ve şöyle devam etti:“2019 pazarlama bütçelerinin daralacağı bir yıl olacak. Bu belirsizlik içerisinde her an hazır ve tetikte olmak gerekir. Geleneksel hale getirdiğimiz yılın ilk pazarlama etkinliği olan The ONE Awards’da her yıl bir dilekte bulunuyorum. Bu yılki en güçlü dileğim 2019’un 2018’den daha kolay olması.”The ONE Awards 2018’in en itibarlıları ise şöyle:Akaryakıt Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Petrol OfisiAtıştırmalık Kategorisi “Yılın İtibarlısı” ŞölenGıda Kategorisi “Yılın İtibarlısı” SuperFreshBinek Otomotiv Kategorisi “Yılın İtibarlısı” RenaultTicari Otomotiv Kategorisi “Yılın İtibarlısı” KarsanGayrimenkul ve İnşaat Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Nef Gayrimenkul ve İş GYOBeyaz Eşya Kategorisi “Yılın İtibarlısı” BekoEv Bakım Kategorisi “Yılın İtibarlısı” BingoKozmetik Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Estee LauderGazlı İçecek Kategorisi “Yılın İtibarlısı” FantaGazsız İçecek Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Uludağ LimonataHolding Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Boyner HoldingTurizm ve Seyahat Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Tatil SepetiSigorta Şirketleri Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Ak SigortaE-Ticaret Siteleri Kategorisi “Yılın İtibarlısı” HepsiburadaBankacılık Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Türkiye İş BankasıFast Food Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Burger KingKredi Kartları Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Axessİlaç Şirketleri Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Bilim İlaçSüpermarket Kategorisi “Yılın İtibarlısı” CarrefourSAGiyim/Moda Kategorisi “Yılın İtibarlısı” LC WaikikiKafe Kategorisi “Yılın İtibarlısı” ÖzsütRestoran Kategorisi “Yılın İtibarlısı” HD İskenderKişisel Bakım Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Head & ShouldersKargo Şirketleri Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Sürat KargoAyakkabı-Çanta Kategorisi “Yılın İtibarlısı” FLO ve GreyderKatılım Bankacılığı Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Vakıf KatılımSağlık Kurumları Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Amerikan HastanesiOtomotiv Lastiği Kategorisi “Yılın İtibarlısı” PirelliKüçük Ev Aletleri Kategorisi “Yılın İtibarlısı” BekoEnerji Firmaları Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Ak EnerjiHava Yolları Kategorisi “Yılın İtibarlısı” PegasusLojistik Firmaları Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Ekol LojistikThe ONE Awards Özel Ödülü Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kategorisi “Yılın İtibarlısı” “Eşitsizliklerin Azaltılması” Projesi – İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı ve İstanbul Zihinsel Engelliler İçin Eğitim ve Dayanışma VakfıYılın İtibar Kazandıran Reklam Ajansı TitrifikirYılın İtibar Kazandıran Dijital Ajansı Gri CreativeYılın İtibar Kazandıran PR Ajansı Lobby PRYılın İtibar Kazandıran Medya Planlama Ajansı Mindshare Türkiye (Fotoğraflı)